Hari Raya - 2009

Anak dara Ibu syafiqah n Yana


Raya Ke-3 aku dapat berkumpul dgn semua anak2 aku....bestttnyeee......thanks 'ayah' coz bwk anak2 jumpa Ibu...wpun sekejap terasa epiiiii sgt2...


Adam berbaju Melayu Hijau Lumut-cuma labuh sikit je kaki n tangan...ayah yg pos dr KB
TQ Ayah...


1 Syawal/Raya 2009 - Tahun pertama aku beraya 'solo' selalu 'berduet'....mmg la x best n rasa tak excited nak sambut raya mcm tahun2 sebelum ni...dulu awal2 dah tempah baju raya sedondon dengan anak2...Cuti raya pun 3 hari je....ahad, isnin n selasa..Rabu dah mula keje...tahun nie mmg tak cara pun pasal baju....baju raya adam pun ayah kirim kaurier baju melayu sepasang, kemeja kotak2, seluar n T-Shirt....Baju raya aku pun beli yang dah siap je....ekekek..kuih raya? langsung tak tempah.....beli terus je nak dekat raya ari tu....Raya pertama balik rumah Uwan kt Sega, ramai gak mak sedara aku balik....mak wat rendang n nasi impit kuah kacang...bwk beraya Adam rumah sedara mara...tp aku jenis malas nak berjalan...kesian Adam Collection kureng....ekekekek






Thanks for reading

No comments: