Hand Phone - K630i


Lepas la hajat nak pakai enpon ada fungsi 3G...sib baik skg di lipis ada line 3G...hajat nak bervideo call dgn anak2 aku kt KB mmg dah lama sgt...kebetulan si Yantie nak tolak enpon dia, x sampai setahun usia hp ni brp bulan je....sbb dia kata tak suka pakai hp Sony...apa lg RM250 melayang....ok gak....nak beli baru tak mampu...huhuhu.....sekurang2nya enpon ni la dapat menghubungkan aku dgn anak2 aku d KB dgn lebih rapat walaupun enpon 2nd hand...tak mampu nak pakaihp memahaii N siries ke I-phone ke blackbarry ke..huhuhu...leh tgk muka diaorg..Rindu anak2 ibu!!!!! TQ ayah bg no baru....leh ber 3G free call fee.....Apa2 pun aku tak trade-in enpon Sony-W58oi aku tu, wpun tak de fungsi 3G...semua pic aku snap dlm blog nie aku guna enpon tu la gak, nak dengar lagu pun...sayangggg wehhhh......aku suka enpon Sony....




Thanks for reading

No comments: