DSLR Canon 450D

Bakal fotographer

Canon DSLR EOS 450D

20hb November 2010-Sabtu~ Hari tu decide nak g Kuantan amik camera, penat la juga sb tgh hari tu dah jalan2 dgn Adam kt Zoo Lipis, kul 3.30pm btolak ke Kuantan..sb dah tak de masa nak gi dah lepas tu..ingat 24hb nak naik Kuantan lg, tp Madam call dah batal program kt Kemaman tu...aceli Camera DSLR ni dah lama aku g cari2 /survey2...pepaham je la mmg mahal la..paling2 murah pun kalau Canon 1000D- RM1699 tu pun dah offer..pas tu aku cari2 la dr Mudah.com..jumpa la camera nie-ok la buat org baru2 nak belajar mcm aku ni...Canon EOS 450D-usia camera nie x sampai setahun lg...yg baru Harga market dlm RM2500-RM2800. En.Haris ni dr Pekan, alasan nak jual sb nak upgrade body lg Canggih..puas dah mintak discount hehehe last2 dpt harga yg memuaskan hati terus deal..Terima Kasih la En.Haris & the gang byk gak tunjuk ajar yg diberi tak abis kt Kuantan dok belajar fungsi 450D nie dr jam 9pm-1am lebih..dpt bagpack, filter, bett.ori extra lg, kotak still ada lg, warrenty card ( masih ada 2 thn lg)yg penting ilmu tu...huhu...tak abis kt situ je..En,Haris follow-up dr FB..skg nie nak biasa2kan guna Manual dr Auto...kena pandai2 guna speedshutter,aparture dan ISO....pas ni leh la join group outing..nanti la aku tepek hasil tangkapan aku kt blog nie....(setakat hobi bukan kerjaya)

Thanks for reading

No comments: