Reunion Cliffordian 2010

Wajah ayu Dato Siti Nurhaliza

Dato Siti tgh ckp dgn Abah dlm HP


Apa2 pun aku yg lg tembam..hahaha

Rakan sepermainan berjumpa kembali....
(Siti..harap Siti ingat lagi zaman kita kanak2 dulu ye...sonok sgt2)

30hb Julai- Kerja mcm biasa...ptg tu Shafrina mmber sekolah aku dr zaman Sek.Setiawangsa dtg ke tempat kerja aku...syokkk sgt sb lama tak jumpa., panjang lebor la borak tadi..Esok 31hb Julai hari Reunion Cliffordian besar2ran selama 2 hari...so utk dinner esok aku geng dgn Shafrina...ramai gak mmber2 yg tak dpt dtg sebab komitment pada tugas dan keluarga...harap dpt jumpa ramai kawan2 lama mlm esok...Reunion kali ni mmg besar2ran, kabarnye mmg grand giler2...Dato Siti siap buat persembahan pada malam tu-ada press n media lg. Petang lepas kerja aku g Salon rambut (cuci n trim sikit rambut) kt area taman Desa Perwira dkt area rumah aku...kuar dr Salon dah jam 7 lebih hajat nak singgah kt mini market sebelah salon nak beli syampoo dll, call ke abah tanya nak pesan beli apa2 ke, pas tu nampak Hafiz adik bongsu Siti siap lambai2 kt aku...pas tu kuar Siti tergamam aku mcm x percaya Siti depan mata...apa lagi adegan peluk cium bagai la...sempat lg aku pas HP kt Siti , tgh diaorg borak (abah n Siti) aku kuar camera terus snap pic Siti...Siti pun mlm tu nak ke SMC -ada rheasal di sekolah...dpt borak dlm 10 minit tu happy sgt2 dah....apa2 pun jumpa Dato Siti Nurhaliza esok kt Majlis Reunion Cliffordian....


Selit sikit atur cara esok*

Aturcara Majlis / Aktiviti “ Old Cliffordians 2 Gather as 1”

Tarikh : 31 Julai 2010
Masa : 4-6 petang
Tempat: SMK Clifford, Kuala Lipis Pahang

4-6pm Pendaftaran/Penyerahan Buku Aturcara/Cenderamata

Tarikh: 31 Julai 2010
Masa: 7.30 malam
Tempat: Padang SMK Clifford

7.30pm - Ketibaan `Old Cliffordian’/Tetamu/Jemputan
8.30pm - Lagu Negaraku
- Bacaan Doa
- Jamuan Makan Malam
(Persembahan Kombo MPK)
9. 00pm - Lagu Sekolah Baru iringan Koir SMK Clifford
- Lagu Sekolah Lama
- Ucapan Pengetua SMK Clifford
- Ucapan Pengerusi Penganjur Perhimpunan Bekas Pelajar
- Persembahan Kumpulan Kebudayaan dan Kesenian MPK Kuantan
- Video Klip Down Memory Lane
- Persembahan Istimewa kelolaan Siti Nurhaliza Productions (M) Sdn.Bhd.
10.15pm - Acara Cliffordian
- Persembahan Khas
- Lucky Draw
- (Acara Bebas)

Tarikh : 1hb Ogos 2010
Masa : 8.30am – 11.00am
Tempat : Padang SMK Clifford

8.30am - Senamrobik
- Poco-Poco
9.10 - Sukan Rakyat
- Sesi Fotografi di terowong / sekitar sekolah
- Melawat Galeri
- Penyampaian Hadiah (Sukan Rakyat)
11.00am - Jamuan Ringan
- Bersurai

Sdr/sdri rakan bekas pelajar SMK Clifford, Kuala Lipis yang dihormati.

HANYA RM50.00

BAGI MENDAPTKAN BORANG DAN BAYARAN SECARA EXPRESS UNTUK MENYERTAI Program perjumpaan kembali Old Cliffordians 2 Gather As 1 pada 31bb Julai dan 1 hb Ogos 2010. SILA HUBUNGI DAN MEMBUAT BAYARAN SEKARANG KEPADA AJK-AJK BERIKUT:
Thanks for reading

No comments: