@ Karnival last day with UK's

Menyanyi atas stage tu dgn Amy UK's

Berebut Mic dgn si Adam

Time ni Adam n budak2 lain joget atas stage

Dapat CD UK's - best gak lagu dia...


4hb Julai~Hari ni mmg hajat malas nak kuar g mna2 sb letih lg dgn aktiviti semalam-water rafting. Abah n mak g Tersan rumah kenduri kawin...petang tu mak ajak g jalan2 bwk Adam ke Karnival..coz mak tak pernah g lagi sepanjang karnival berlangsung...mmg penat la melayan si Adam, hari nie Mak (tok) memborong sakan..tudung je sampai 5 lai, kain pasang dgn bagnye..wahhh sakan tok Adam bershopping...aku beli kain pasang je sepasang + 1 lai tudung ekin warna peach...petang tu kumpulan UK's - ex Ukays tahun 94-96 dulu2 diterajui oleh Amy anggota kumpulan Ukays dulu..kebetulan aku jumpa lak Kak Peah n the gang kt area stage..tak pasai2 aku kena panggil dek Amy-UK's siap panggil nama aku dr atas stage..( diaorg ni stay kt hotel Lipis Plaza & pembantu En.Januar-pengurus event dah biasa berurusan kt hotel ) sib baik stage kecik tu je..kalau stage beso ,mau tak naik aku...Si Amy-UK's ni soh aku nyanyi lak...mmg blank gile kepala otak aku time tu lagu apa pun tak ingat-ingat x ingat nyanyi la lagu 'seksa' Ukays zaman Amir dulu2....yg Adam pun sekali hangkut atas stage mmg sakan dgn dia....Adam lak sibuk berebut Mic atas stage...gelamer la kejap Adam n Ibunye...hahahaha mmg kelakar je rasa hari tu....so, dapat le CD -UK's satu siap Autograph...mmg sporting Amy dan Epi....pas tu balik layan char kuew tiow + air kelapa di Desa Perwia kemudian balik....



Thanks for reading

No comments: