Jalan2 Rumah Along AU3

Hanger piring..tp pilihan piring dah byk habis...tinggal yang tak cantik2 sgt
(dah gantung kt hall) & Botol bercorak bunga ros

Buat Lapik seat dlm kete aku-cute sgt

Teko n cawan -2 in 1 ( 2 set )

Dengan keluarga Along dlm LRT nak ke kg Baru

3 hero anak2 abg long aku

2hb Januari 2010- Selamat Tahun Baru semua......masa ni aku kt KL stay kt rumah along di keramat AU3...sampai petang Jumaat dan malam tu kami g makan kt kg Baru, sbb anak sedara meregek2 kt mama dia nak naik keretapi (LRT)...so, siap2 jam 8 malam kami naik LRT dr setiawangsa ke Kg.Baru...turun je kt stesen Kg.Baru terus ke tempat makan dekat je...senang tak yah susah2 cari parking...makan2 balik....sempoi je...hehehee....so, anak2 sedara 3 hero tu pun heppi dpt naik keretapi...
3hb Januari- aku belajar masak tomyam tanpa kiub dr akak ipar aku...hehehehe aku dah pandai wat tomyam merah dah skg...epi2-putih x yah isi cili mesin je...kalau tak dulu...kalau tak de tomyam paste or kiub aku x leh masak tomyam...sedap pun sedap dari tomyam kiub...mekasih kak ma....petang tu kak ma bwk g kedai KK home deco...rambang mata tgk semua brg dlm kedai tu...less 50% pun ada..oleh kerana $$ tak mengizinkan..sempat gak la merembat barang2 kecik wat hiasan kt rumah..mmg cute....petang tu...aku balik naik bas ke Lipis dr perkeliling jam 6.30pm....



Thanks for reading

No comments: