Birthdayku ke-32 tahun

Zaibo @ Coffee House

Pelakon drama Zaibo ada check in hotel kami dia ada shooting kt Lipis, kebetulan dia turun ke restaurant nak oder makanan..tak de org time tu mintakla snap pic....si Yantie pun posing gak dgn Zaibo - Mekasih letih2 balik shooting tak sombong layan kitaorg kt coffee house...peramah dan murah senyuman....Kak Maimon Mutalib pun ada gak- x snap pic dia lak...pun ok sgt, tgk dlm TV asyik jadi mak garang jeee-ok la baik je....


Hadiah Besdayku......

20 Januari 2010 genap arr usia aku 32 tahun dah semakin tua dah usia aku...."Ahamdulillah aku masih bernafas lg di bumiMu Ya Allah....Syukur" .Malas nak amik 'off' lg pun tak de apa nak buat hari tu, so baik g keje mcm biasa, masa nak balik baru Miss Lai our hotel manager perasan today mybirthday...dia masuk kt office aku jam 6pm, mcm org dlm kecemasan je...tup-tup dia kata lebih kurang mcm nie "Lisa, i lupa la today your birthday.....y tak cakap awal2,? GoodPoint (kedai kek paling ok kt k.lipis) pun dah tutup maa...apa ya i nak bagi u?(sambil dok pikir).....ermmmm, chicken chop ok tak?...i suruh Pok Nik (our hotel cheft) buat chicken chop utk u....." Lucu lak Miss Lai ari tu ingatkan apa benda la cepat2 masuk office aku dah la tgh sarat pregnant....Mr.Hoi lak buat kan 'minuman' special ari tu-air apa tah (campuran Neslo + fresh milk + lagi tah apa2 tah budak ni boh (tp tak de dlm menu hotel ye), bila minum best je mcm minum ais cream tp bukan ais cream....hehehehe dapat makan free..kali ni Pok Nik wat sos guna bay leaf-so sedap la rasa sos tu masam2 sikit...Pas makan tu dpt lak panggilan Video Call dari Anak2ku dr Kota Bharu ucap birthday....terharunya ibu.....ibu sayang anak2 ibu...Yana, Luq, Qah dan Adam....miss u all.....Love u....mekasih.....
Ramai tanya aku dapat hadiah apa sempena besdayku...emmmm......adiah apa ek?.....dah tua arr tak de sape nak bg.... :(.. Ada sape2 nak bagi lg tak?..ahaks
apa2 pun TQ kt Miss Lai......


Thanks for reading

No comments: